ceturtdiena, 2022. gada 28. aprīlis

IESLĒDZAM SAVU MOTIVĀCIJU UZ MĒRĶI


Tu lasi šo, acīmredzot, tādēļ, ka meklē vēl ceļus un paņēmienus, kā nokļūt savā mērķi. Jo ja tu tur jau būtu, tu vienkārši izbaudītu savu uzvaru 😊. Man tev ir divas labas ziņas.

1. Zaudējums nav iespējams. Jo tu šajā spēlē nevis piedalies vai centies uzveikt kādu pretinieku, piemēram, sevi, bet gan esi cilvēks, kurš radījis šo spēli. To, kuru tu spēlē katru dienu un sauc par savu dzīvi. (Protams, ir iespējams, ka tu šo visu pasākumu, sākot no perfektā atspulga spogulī un beidzot ar pareizo skatienu uz kartupeli zupā, uztver ārkārtīgi nopietni. Ja tā, tad lai tev izdodas! Ar nopietnu seju nodzīvot nopietnu dzīvi, darot nopietnu darbu, veicot nopietnu socializēšanos darbadienu vakaros reāli un virtuāli, nopietni ceļojot, nopietni mīlot un nopietni reproducējoties.)

2. Trīs sarakstu tehnika spēcīgi ieslēdz motivāciju un palīdz mazināt pretestību ceļā uz savu mērķi. Un jā, pretestību nerada kaut kas ārpusē. To rada mani iestatījumi - uzskati, pārliecības, kas balstītas iepriekšējā pieredzē un pamatotas ticībā, kas man ir un kas nav iespējams, konkrēti man. Tātad būs nepieciešams papīrs un rakstāmais.

Pirmais saraksts. Tajā mēs aprakstām vismaz 30 punktus, kas manā dzīvē mainīsies, kad mērķis būs sasniegts. Kā mērķa sasniegšana mainīs manu dzīvi. Vēlams, uzrakstīt vairāk nekā 30 punktus. Ja cilvēks nespēj atrast vismaz 30 cēloņus, kādēļ viņš grib to, ko grib, kādēļ viņam tas ir svarīgi, ka tas ietekmēs viņa dzīvi, tad šādam cilvēkam ir gribēšana pašas gribēšanas dēļ. Nevis mērķis, ko sasniegt.

Otrais saraksts. Te mēs rakstām atbildi uz jautājumu "Kas nenotiks, kad mans mērķis būs sasniegts?". Visi punkti šajā sarakstā parādīs mūsu sekundāros ieguvumus no tā, ka atrodamies šobrīd tur, kur atrodamies. Vai esam gatavi atteikties no šiem labumiem, kas mūs notur status quo?

Trešais sarakts. Atbildes punkti uz jautājumu "Kas notiks, ja tas nenotiks, ja es nesasniegšu savu mērķi?" precīzi parādīs iemeslus, kāpēc mēs šodien atrodamies tur, kur atrodamies. Es neteikšu priekšā, ko jūs tur ieraudzīsiet, tikai pateikšu, ka bailes ir spēcīga enerģija, un Visums ir dāsns - ko mēs izstarojam lielāko laika daļu, to arī saņemam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru