ceturtdiena, 2010. gada 2. decembris

VĒSTULE SEV

Šis ir bijis lielisks gads! Mērķi, kurus izvirzīju sev gada sākumā, ir sasniegti. Tagad sasniegumi ir jānostiprina.
Ar nepacietību gaidu to brīdi, kad ķeršos pie nākamā gada mērķu vīzijas izveides. Saistībā ar jaunajiem mērķiem dienaskārtībā jāiekļauj sava SWOT (stiprās puses, vājās puses, iespējas, draudi) analīze. Stiprās puses un tikumus pēc Values in Action Institute klasifikācijas (tests atrodas www.authentichappiness.org) esmu jau noteikusi. Psihologiem taisnība par tām pozitīvajām intervencēm - savu stipro pušu apzināta izmantošana tiešām palielina apmierinātību ar dzīvi.:)
Jā, kas tad vēl labs paveikts šajā gadā?
:) Esmu sākusi biežāk smaidīt - paldies zobārstiem un pozitīvajai psiholoģijai.:)
Tomēr, ja nopietni, mani 3 vērtīgākie šī gada ieguvumi ir:
1) realitātē mītošais Dievs;
2) esmu kļuvusi labāks cilvēks pēc savas mērauklas - dalos ar citiem, rakstot emuārus, un ceru, ka tādējādi pasaule man apkārt kļūst kaut mazliet laimīgāka;
3) paš-apziņa = es + viss, kas man tiek dots + pateicība.
PALDIES!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru