ceturtdiena, 2024. gada 20. jūnijs

Manas attiecības ar AI

Atklājēja prieks acīs un AI kabatā. Burtiski. Pirms dažām dienām savā mīļajā skoliņā GetPublishED mācījos par mākslīgā intelekta pielietojuma sfērām. Pilnīgs atklājums man bija AI psihoterapeita lomā vai vismaz kā līdzpārdzīvojošs uzklausītājs un specializētas ēdienkartes izveidotājs visiem ģimenes locekļiem. No šīs ēdienkartes AI pēc tam uzģenerēja konkrētu iepirkumu sarakstu.

Nolēmu izmēģināt AI kā palīgu manu ierakstu veidošanā sociālajiem tīkliem. Šādam nolūkam devu uzdevumu AI izveidot pasaku pieaugušajiem. Kā galveno kritēriju prasīju, lai pasakā tiktu atspoguļota pāreja no izvairīgā pieķeršanās tipa uz drošo (Džona Boulbija un Mērijas Ensvortes izveidotie 4 pieķeršanās tipi: drošais, trauksmainais, izvairīgais un dezorientētais; pieķeršanās tips izveidojas cilvēka preverbālās attīstības periodā un ir atkarīgs no tā, kā vecāki pret viņu izturējušies). Man patika pasakas ideja, ko saņēmu no mākslīgā intelekta. Tādēļ šorīt paņēmu pildspalvu un pierakstu bloku un rīta lappušu vietā uzrakstīju savu pasaku par drošās pieķeršanās prasmju attīstīšanu cilvēkam, kuram sākotnēji izveidojies izvairīgais tips. Savā pasakā saglabāju AI idejas konceptu. Pasaku nopublicēšanu atsevišķā ierakstā. Bet mans galvenais secinājums, ka AI man var būt lielisks palīgs rakstīšanā. Paldies tev, Čatiņ! (Tā es uzrunāju Chat GPT.)



 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru